donderdag 18 oktober 2012

Annet Teunissen



Ik ben Annet Teunissen, 61 jaar en woon heel mijn leven al in Oss.

12 jaar was ik werkzaam in het onderwijs, werkte 6 jaar in een Natuurvoedingswinkel  en sinds 25 jaar werk ik als beeldend kunstenaar/docente in mijn Atelier en ben ik aangesloten als kunstenaar bij K26.

Ik ben levensgezel, vriendin, moeder, oma en zelfs nog kind.

Dit project spreekt me aan omdat ik graag lees en boeken doorgeseind hoop te krijgen die de moeite waard zijn.

 Boeken met een psychologische achtergrond en literatuur over verschillende culturen lees ik graag. Biografieën over kunstenaars vind ik interessant.

 Als Lezer van Stavast ga ik proberen om 40 weken lang iedere week een boek te lezen.

De maandelijkse bijeenkomsten vind ik een goed initiatief en ik hoop mede hierdoor geïnteresseerd te blijven in dit project.
Het boek, dat ik aan het lezen ben, reist altijd in mijn rugzak met me mee!


Wil je meer weten? Klik dan op www.annetteunissen.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

De redactie behoudt zich het recht voor reacties te verwijderen